dissabte, 21 de febrer del 2009

Experiències laborals ( Projectes fantasmes)

Un bon dia, vaig fer-me amb un macro client, per a mi clar, una empresa que té 17 treballadors fixes i 3 més (incloent-me a mi) autònoms.

La primera feina que em van encarregar era fer la programació d'una “interface” per a pantalles tactils. Uns dies després de cobrar, vaig passar-me per el lloc on tenien les pantalles tàctils i la meva “interface” i el disseny que havia treballat no hi eren...

Uns dies després el mateix client em truca dient que té una feina urgent, era un videojoc per una identitat institucional. El projecte estava mig començat però donava molts problemes de programació així que vaig trucar al client dient-li que necessitàvem una altre persona per fer-ho a temps, em va dir: - Tranquil ja m'encarrego jo ara, pots fer una altre feina.
Mig any després, em truca dient que si em bec en cor d'acabar-ho. I em va dir mira el banc ja t'ho he avançat. Clar vaig agafar-ho de nou. Vaig estar 3 mesos i quedaven 2 problemes així que vaig anar a l'oficina per parlar amb el programador que va fer la base del principi i...la meva sorpresa va ser, en mirar l'any d'inici del projecte, feia casi tres anys ja! Mai a la vida vaig veure aquest projecte i dubto que el vegi. Parlo d'un producte que val aproximadament 25.000€

El mateix client em truca per vols del nadal, urgent! Urgent! Campanyes publicitàries de nadal per Auki (una empresa molt famosa de cotxes)
Arribo a la empresa de Auki, obro el document i sorpresa tota la programació en Vietnamita, ens passem 3 setmanes un equip de 8 persones, gent sense dormir, un curro de la hòstia...
Arriba nadal, no surt enlloc, arriba reis i ni rastre del projecte, estiu...tampoc...

Un altre dia em diu, has d'anar una empresa que tenen un client i els has de fer una intranet (servei intern de la web) Arribo i em diuen aquest client és molt important no podem quedar malament, bla, bla.. Faig la feina i penjo la intranet. (La setmana passada vaig mirar la direcció del client aquest i era la mateixa que en el lloc on vaig estar treballant.

La ultima feina amb aquest client meu, va ser de tres setmanes, una burrada de diners per modernitzar una base de dades d'una empresa, el responsable d'allà em deia fot-li canya que és urgent. Això fa 3 mesos i la web i la base de dades encara avui són les mateixes.

Sospitós...qui gasta una burrada de diners i després no utilitza el servei que ha comprat?
Totes aquestes feines van ser sense factura, qui m'ha pagat a mi realment?

1 comentari:

  1. ja saps de què es deurien disfressar els de l'empresa aquesta, oi? jijiji!!!

    saps que la solució a l'abandonament és fàcil... només has de tornar! ;) vinga va!

    ResponElimina