dilluns, 6 d’abril del 2009

Fart de sentir: Em sento Sol/a

Fa uns dies, veig en el missatger del ordinador, un estat d'una amiga que posava: Em sento sola! Vaig començar a pensar amb tota la publicitat que hi ha a internet (desconec si a la tele ja fan anuncis del estil però convençut de que si) : Busques novia? - Gent per lligar a la teva zona - Vols una dona? - Busques parella? El més increïble és el de: Dones Xineses per casar-se...

En fi, llavors vaig decidir de xerrar amb ella.

Jo: Com que et sents sola?
Ella: Doncs si, és el que hi ha..
Jo: Ja surts del ordinador algun cop?
Ella: No, entre estudis i que no tinc ganes de sortir més, no...
Jo: Llavors no et sents sola, et vols sentir sola.

Pocs dies després una altra amiga em diu: llegeix una cosa que he escrit

Era un escrit que deia que hi han tres formes de sentir-se sol:

La típica:

Trobar a faltar un amic. Solució: esperar a que torni o anar-lo a veure.

Llavors vaig pensar tota aquella gent que diu: ostres trobo a faltar no sé qui, i no el van a veure mai perquè no tenen temps...

La meva conclusió: Si trobes a faltar algú de veritat, deixes la feina, els estudis i tot el que t'impedeixi veure aquella persona sinó ho fas es perquè realment no la trobes a faltar. I és més! Si l'altra persona no ha fet això abans ja per tu, no sé perquè l'hauries d'anar a veure.
Potser trobes a faltar com eres amb aquella persona o les coses que fèieu i si no la busques és que saps que ja no t'hi pots sentir així mai més amb ella. Per sort, sempre hi ha algú nou que ens sorprèn més si no mitifiquem el record.


Sol/a amb tothom:

Quan estàs envoltat de gent i et sents sol/a. Solució: Esperar a que se't passi

Aquí és quan vaig veure un error brutal...esperar a que se't passi??? Fatal!
Tots ens sentim sols, perquè som un únic ésser. Sentir-se sol no és dolent, lo dolent és no comprendre perquè ens hi sentim i de que serveix.
De què serveix sentir-se sol? Doncs és una parodia en si. Sentir-nos sols fa que aprenguem a conviure amb la nostra soletat i al conviure amb ella perdem la visió de estar sol, per la de estic acompanyat sempre (de mi mateix).
No pots esperar a que se't passi perquè sinó tinguessis aquest neguit, llavors si que et sentiries sola de veritat.
La meva conclusió: La teva ment (i el subconscient) és més crack que tu mateixa.

La que busques:


Quan busques de vegades sentir-te sol, sentir-te bé, donar-te compte que no necessites a ningú, passar moments agradables amb tu mateix...
Solució:
esperar a que no se'n vagi aquest estat però compaginar-lo amb la resta de mortals perquè de vegades també sorprèn com nesesites la gent del teu costat .

Trobo que no busquem estar sols sinó que busquem temps per estar sols, perquè tal com he dit abans : HO NECESITEM, VOLEM I SEMPRE ESTAREM SOLS!

Perquè és la base de tota existència: Materia-Antimateria, sinó ens sentim mai sols, tampoc ens podem sentir mai acompanyats. Gràcies a la mort per la vida que m'ha donat, etc...

Focalitza, pensa, actua i torna a pensar que la vida és molt simple i ens estan enganyant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada